CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, December 30, 2010

somtin new ! hehe

ALHAMDULILLAH..

yuhuuuu !!

sngt2 gembira arini sbb MALAYSIA CHAMPION smlm..

berkobar2 smgt tgk bola .

& sngt2 trharu dgn sume penyokong MY..

dah xkira negeri dahh.. sume da jd 1M..

so proud.. (mukadimah jap) hehe


oke, kmbali kpd tajuk asal.

arini aku blaja mende baru taw..

seumur idop aku xpnh pgang TIE or dlm malay tali leher

nk dijadikan cite, aku mng cabutan bertuah.. dpt TIE wrna merahh.
(cm tau2 je paberet kaler i) hehe

dan msalah skng aku tataw nk bt hape n TIE nie.

rugi lak ase law kaci kt abg aku, bkn die gne ponn..

so, aku ttbe rase cam nk blaja cra ikat TIE tuhh..

mula2 tu rs cm nk give up dahh . (pusing merato2, xjd jugak rupa tie)

last2, aku cri ar kt Y** T***

video cmne aku nk ikat si incik TIE tuhh.

dan akhirnya . berjaya juga.. yeyeahhhh.

hmm..

buat mse ni xpkir lagi nk bg TIE tu kt sape..

simpan utk bakal suami le kowt. hehe
(tgk2 tie tu da reput)

btw, its fun to learn somthing new rite ?

dah letu, nnti i post len yer.. SALAM :)


p/s : abd rahman is going back today . yeayyy. miss him so muchhhh . lalalalala..

0 comments:

Post a Comment

please drop your comment here . mucho gracias :)