CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, December 26, 2010

pengANGGUR, pengEPAL, ... etc...

ALHAMDULILLAH

masih brkesempatan mengepost entry lg...
trase lama xmenconteng2 kt cn.. huhu

tgk title msti trliur..
huishh.. lame nor xmkn anggur..
alamak ! brbunyi lak prot..

padahal entry ni merujuk kpd AKU.. heheh.
yg sdng mengANGGUR kan diri buat mse ni.

yerr.. kedengaran rakan2 aku diluar sna
kebnyakannya sudah bekerja sbg s/u..
aku msih lg mnjadi s/u di rumah @ pembantu rumah (tp xla sngt)

BOSAN !!!
xdela bosan sngt .
atleast mak aku xboring sbb ade tmpt nk brcerita..
gitu jgk aku, wlupn xbrkongsi kisah2 cinta aku (*blushing jap) hehe
skali skala kongsi2 cite zmn muda mak, sdara mara... ok la jugak..

kdg2 terjeles jugak dgn rakan2 kuh yg suda kerja.
perghhh pasni msti dorg da kaya. AKU ?

xpela, klu pkir2 blek rezeki tu ade je mna2.
tahle, aku xpenah lak ase nk marah k meraung k sbb xpat keje.
mngkin blom msa nya utk aku kerja.

so, dis time aku ne la abiskan mase n parents.
blajaq jd pompuan (mmg pmpuan pon)
tp yg specificnya blajaq masak, ngemas umah dsb..

lam ati aku for sure laa nk kerja..
nk ase duit sendirik kann ?? emm bestnyaa..
harap2 aku dptla intrview kt mne2 ..
pastu truih dpt kerjaa.. senang kot cmtu..
hehe.. insya Allah. kalian !!
doakan aku yahh..

k, let's go find ........ pillow. hehe. SALAM..



0 comments:

Post a Comment

please drop your comment here . mucho gracias :)