CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, November 12, 2010

F.R.I.E.N.D.S....

wowww!! kalau na cite sal kawan mmg xabes..
huhu. aku ni kalu org tgk cam takde kwn..
mybe sbb aku jrng bls msg, kt fb pn gitu2 je..
tp bkn aku ta hengat kt kwn2 aku..
aku ingt.. kwn2 mse tadika,sek,ipt sume aku ingt..
cme aku malu nk tegur .
kang da tegur aku lak tatau nk borak hape .
hurmm.so, aku amek kptsn senyap je..
juz tnye kabar ckit2..

tp ade gak yg kte aku sombong ..
hehe. aku xrse aku sombong pn cme segan je.
biarkan le pe org nk pkir. haha
xtaula klo dorg ingt aku ni sbok mlayan pkwe ..
haha.. pkwe..pkwe.. adoiii..
hp aku tu shari sekali je bnyi..
tu pn m***s N c****m yg antor.
haaa.tu jela pkwe aku ari2.. nek jemu aku !
hihihi..

layan ler pic mmbe2 kuh. tp sek men jelahh
tadika n sek keb xde gmbo..heh



gmba ni diamik mse last paper spm :))
sume gumbira !! yahuu .
smga brjaya kawan2 !!




gmba ni plak mse raya thn nie..
jmpe blek kwn2 lame :)
aku rendu ngt kt dorg,tp time ni aku dmm..
so, nmpk cm ta hepi je lahh. huhu.
sori kengkawan :(




tis pic last sem pnye :)
sngt chantek, sygnye my kakak@ clasrep tade lam nieh..
tape2..u r d best sis !
n to all my clasmate. smga brjaya mncari krja !
yehaaa..
smge dpt jmpe thn depan
OUR GRADUATION ..
Insya Allah :)

(World Blue Day)




pic AJK jab Perdagangan Jan 2010..
sngt rendu kn kalian..
dr kiri (brdiri) : Isa, akmal, pjal, fizi, idham, edie, nas, vis, amin, faris, wan, najib, edil
dr knn(duduk) : ckin, kak yana, atul, ain, k.juya, k.ana, haza, k.capa.
smga sumenya success slalo !!


UNTUKMU TEMAN (Brothers)

Disini kita pernah bertemu..
Mencari warna seindah pelangi..
Ketika kau menghulurkan tanganmu..
Membawaku ke daerah yang baru..
Dan hidupku kini ceria..

Kini dengarkanlah...
Dendangan lagu tanda ingatanku..
Kepadamu teman..
Agar ikatan ukhuwah kan bersimpul padu..

Kenangan bersamamu..
Takkan kulupa walau badai datang melanda..
Walau bercerai jasad dan nyawa...

Mengapa kita ditemukan..
Dan akhirnya kita dipisahkan...
Mungkinkah menguji kesetiaan..
Kejujuran dan kemanisan iman..
Tuhan berikan daku kekuatann...

Mungkinkah kita terlupa..
Tuhan ada janji-Nya..
Bertemu berpisah kita..
Adalah rahmat dan kasih-Nya..

Andai ini ujian terangilah kamar kesabaran...
Pergilah derita...
Hadirlah cahaya..



0 comments:

Post a Comment

please drop your comment here . mucho gracias :)