CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, March 11, 2012

I'm back ;)

Alhamdulillah...
aku dah selamat sampai ke Malaysia Jumaat lepas (2 Mac)..
aku still xpercaya yang aku dah jejakkan kaki di tanah Haram Mekah & Madinah.
Sayu rasanya nak tinggalkan dua2 kota tu..
masih terasa lagi sejuk lantai di masjid al-Haram semasa sujud..
masih terbayang kaabah yang teguh di tengah2 masjid al-Haram.
rindu rasanya nak menatap kiblat tu lagi.

"Ya Allah, jangan jadikan umrah ini yang terakhir dari ku dan keluarga ku.. Panjangkanlah umur kami, sihatkanlah tubuh badan kami dan murahkanlah rezeki kami supaya dapat kami menziarahi Baitullah dan menziarahi Rasul Mu lagi."

4 Mac 2012

bersiap utk pulang ke Seri Iskandar..
menyambung perjuangan yang belum selesai..
hmm.. hati ni tersangat lah berat nak balik ke U..
dan sekarang, ckp seminggu aku kat SI..
Alhamdulillah, aku da boleh meringankan hati aku. hehehe..
oh, lupa nak cite sal result semester 1..
takde la gempak sangat tp alhamdulillah.. Dean List ;)
btw, utk kwn2 yg lain, congrate 4 the rslt !
mdh2an semester 2 ni makin meningkat . Insya Allah..

*pic umrah nnti ada msa aku upload ok*

Ayuh kembali ke UiTM ! fighting !! ;)


2 comments:

.ciknoey.

ko ade doakan aku tak? hihi

Nur One ~

aku doakan untuk semua kawan2 ;) nur, aku mtk maaf bnyk2. aku xsmpt nk pos kan ikn pekasam tu.. huhu. aku asik teringat je. sori sngt2 weh ! t insya Allah, ade masa aku pos kan. cian kat kau . huhu

Post a Comment

please drop your comment here . mucho gracias :)