CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, May 21, 2011

berani untuk gagal !

ALHAMDULILLAH..

surat yang ditunggu-tunggu smpai jugak arini ..
bedebar-debar nak bukak sampul , macam dapat surat cinta pulak. hikhik !

surat drpd pihak UPSI .
keputusan yg aku terima , DUKACITA .
so, perlu ke aku berdukacita ?
sedih mmg la ada tp ckit je kot..
nape la aku ni mcm takde prasaan je .
nmpknya masa aku dgn mak makin bertambah :) *suka2
tp, duit mak pun makin berkurang la sbb ada aku :( *xsuka2




xpe, mungkin ni bukan rezeki aku & mgkin tmpt tu xsesuai utk aku.
jadi, kita tunggu lagi satu surat ..
kalau lagi 1 surat tu pn mendukacitakan .
aku nak kawen lahh ! haha..
ERT aku da terer . errkk ! terer ke?

percaya pd diri & think positive :)
benda yang diperoleh dengan cara yang susah lebih bermakna & nikmat
daripada benda yang diperoleh dengan cara yang senang..
Insya Allah, rezeki Allah ada di mana2 . Doa, Usaha, Istiqamah & Tawakal ..

ALHAMDULILLAH .. apa sja keputusan aku terima ^_^

0 comments:

Post a Comment

please drop your comment here . mucho gracias :)