CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, April 26, 2011

Tuhan itu bekerja dalam rahsia

ALHAMDULILLAH

Buat pertama kalinya aku dapat panggilan interview yg xmenyempat-nyempat. dah la aku baru apply vacancy tu hari sabtu.. tup2 , khamis ni da nk interview.. at least gthu le 2minggu sbelum ke.. bile aku merepek ,

mak aku balas gini :- bila xdapat bising, da dapat pun bising ! nak mcmmana lagi xtau la..

Dush ! kne la aku sebijik , dua bijik.. hmm.. aku sengeh je la. dalam hati aku , aku tahu.. mak xsanggop nak bior aku keje jauh. kat tanjung malim pun myb berat nk lepas, tmbah le kt KL yg hidup saja sepanjang malam..

so, aku akan pegi la ke intrview tersebut. Walaupun hati aku setengah rela jer. sbbnya, aku harap aku dpt keje PPT, wlupun xsehebat s/u. tp kita tak tahu rezeki Allah nak bagi. Kadang2 apa yg kita tak suka tu la yang kita dapat.

keputusan aku, sok aku g KL & ari Khamis aku interview . selesai !

mood :- macam rojak dah .



Boleh jadi kamu membenci sesuatu, padahal ia amat baik bagi kamu. Dan boleh jadi kamu mencintai sesuatu, padahal ia amat buruk bagi kamu . Allah maha Mengetahui sedangkan kamu tidak mengetahui .

0 comments:

Post a Comment

please drop your comment here . mucho gracias :)